Turkietblogg

Turkietblogg

Vilken shoppingdag!

Publicerad 2016-03-15 17:17:52 i Hemma i Sverige,

Typiskt mig och Burak att bränna iväg till Kristianstad på tisdagar när han slutar så tidigt.
Hela bilen var proppad när vi kom därifrån. Vi shoppade järnet på Harald Nyborg och Jem & fix. Vi behövde verkligen grejer till trädgården och tvättstugan. Benjamin sov som en stock under hela vår resa.vi besökte även blomsterlandet och där finns ju så mycket fint! Jag ville ha färska kryddor till köket. När jag såg att de kostade 99:-/st backade jag ur.
Vi besökte Blomextra när vi kom hem och där hittar jag exakt samma för 30:-/st. Jag tänkte det kunde inte vara möjligt! Vilken skillnad på priset. 
Nu fick jag örter till köket och de gjorde sig verkligen bra där!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-15 21:57:34

De är väl bra att åka när han slutar tidigt, mer tid då att SHOPPA haha!! 😊😊😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela