Turkietblogg

Turkietblogg

Vecka 35

Publicerad 2016-01-18 10:32:11 i Hemma i Sverige,

Idag går vi in i vecka 35.
Och jag ska till barnmorskan innan middag. Så roligt!! Det händer så mycket med magen nu jag menar, den byter form ofta. Vår lilla B fortsätter att vara sitt våldsamma jag med sparkar mot revbenen. Så skönt. Får hoppas alla värden ligger bra även idag och förhoppningsvis kunna känna hur B ligger. Sedan ska jag min själ tvinga Burak bygga spjälsäng idag då han fått mig att vänta enda till denna veckan. Om han menade början eller slutet av denna veckan vet jag inte men nu är vi i 35 och då lovade han göra det ;) 
Någon ny skillnad på mig annars? Jodå. Vaknar mitt i natten och är vrålhungrig. Blir ett par bananer och äpplen var natt. Och törstig!! Och helst ska det rivas lite med kolsyrat. Salt!! Sitter och smaskar oliver dagarna in och ut. Mår bra gör vi i alla fall! :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2016-01-18 12:09:44

Min lilla svurk föddes i v.35 utan minsta lilla varning :) allt kan hända så de gäller att va redo! Lycka till. Kram :)

Svar: Ja precis det är vad jag säger med!! ;) tack kramar!
Rebecka

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-20 16:55:37

Hej. Har Ni Förberett Allt Hemma Nu. För bebis kan ju komma när som helst. Ska Ni Ha Ett Eget Barnrum Till Bebisen Eller Ska Han Dela Med Er? Har du köpt mycket kläder och saker för bebis?ta gärna kort o lägg upp bilder :) hoppas att allt går bra.. kram

Svar: Bebisen kommer bo inne hos oss. Inget barnrum ännu. Vi ska börja renovera den våningen snart :) Kläder har vi köpt för första tiden men inte så mycket då vi inte vet om det är en pojke eller flicka. Tack! Kram
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela