Turkietblogg

Turkietblogg

Så effektiva

Publicerad 2016-01-10 19:00:55 i Hemma i Sverige,

När man får en sådan kick av effektivitet är det egentligen bara att fortsätta.
Sedan tar det ibland många veckor att få sådan energi igen. Jag städade gillestugan idag och försökte organisera bland min brors grejer. På lördag när vi ska ner till Malmö får ett lass följa med. Vi behöver strukturera upp här hemma lite. Burak fixade ovanvåningen förra helgen så när det är dags att renovera där är det bara att köra på. 
När jag ändå hade energi började jag putsa fönstrena som inte gjorts sedan vi flyttade in för tre månader sedan. Burak började slipa väggarna i tvättstugan från  gamla tapetbitar som vi inte fick bort när vi rev tapeten. Nu är de släta och fina. Och som en liten bonus på vår härliga dag så blev det stopp i golvbrunnen i tvättstugan... Det var bara till att börja spola...

Har man ingen insats ännu så man kan ha en riktig eld så får man ha en i fejk ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela