Turkietblogg

Turkietblogg

Inte en hel timme

Publicerad 2016-01-14 14:13:52 i Hemma i Sverige,

Inatt har jag inte sovit en hel timme.
Fyra gånger har jag varit och kissat. Var kommer allt ifrån? Så det har stört min nattsömn. Dessutom har jag vaknat av lite lätt molande mensvärk och hårda sparkar upp mot revbenen. Varje gång jag har vänt mig i sömnen har jag vaknat pga att det ömmat i mina fogar. Och inte nog med det. När man försöker somna igen så har man en man som snarkar så taket nästan lyfts plus att han gnisslar tänder så det skär in i märgen på mig. Lagom trött i huvudet så nu sitter jag och försöker lösa lite korsord men min lilla vovve ska ligga upp på mig hela tiden så jag kan inte skriva i orden haha. Men det är så mysigt :) 
Puss på min fis

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-14 15:22:53

Vackert foto 😊

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-01-14 15:49:42

Slapp sparkar mot revbenet, vet inte vad vår bebis sysslade med i magen 😂
Om er bebis har eget rum, kan du inte visa bilder? Tycker det är så roligt att inreda åt Milas!

Svar: Vår bebis har tyvärr inte eget rum ännu då vi inte börjat renovera den delen utav huset. Vi ska börja efter sommaren :) men jag vet! Det är så roligt att sitta och kolla på olika sidor!!
Rebecka

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-01-16 00:10:43

Okej, då kommer bilder senare då ☺️ Finns ju hur mycket fint som helst till barnrum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela