Turkietblogg

Turkietblogg

Hon kommer hem!

Publicerad 2016-01-01 12:06:55 i Hemma i Sverige,

Åååhh!!! Min plutt kommer hem idag. 
En timme senare ska vi börja köra mot Hässleholm och så ska min sjukling få komma hem. Jag är så glad och lättad. Strikt vila i 10 dagar. Inga hopp upp och ner, inga trappor, inget spring.. Tur att jag är hemma nu dessa två månader innan bebis. Jag ska ta hand om min lilla ängel så väl. Hon ska bli helt bra i ryggen. Däremot bör vi göra en magnetröntgen på henne i alla fall så en tid till Helsingborg måste bokas. 
Det har varit hemskt att vara utan henne även om det bara varit ett dygn. Så lättad! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-01 13:45:43

Vad jag blev glad av att läsa detta 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela