Turkietblogg

Turkietblogg

Hicka och hjärtljud

Publicerad 2016-01-08 12:32:49 i Hemma i Sverige,

Bebis fick hicka precis lagom tills vi skulle lyssna på hjärtljuden. 
Det var så himla mysigt att höra och hjärtljuden var jättebra. Mitt blodtryck var lågt och bra. Nu har jag gått upp ytterligare 2 kilo så sammanlagt 11 kg ligger vi på nu. Hon slet med att förstå hur bebis ligger men idag var det helt omöjligt. Två veckor senare ska jag träffa henne så då får vi se om hon kan känna då :) 

Jag gjorde ett stort misstag imorse. Jag åkte till barnmorskan på tom mage så när jag körde hem kunde jag ju inte låta bli att svänga inom affären. Världens fetaste godispåse blev det och som jag nu tryckt i mig en del av. Så onödigt för nu mår jag så fruktansvärt illa att jag funderar på att gå och lägga mig.

Passar mammas hund idag och hon är så himla nära hela tiden. Kan det vara för att hon känner av bebis kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela