Turkietblogg

Turkietblogg

Vecka 38

Publicerad 2016-02-08 13:09:48 i Hemma i Sverige,

Nu är vår bebis färdiggräddad.
Nu ska du bara tjocka till dig sedan är det dags för dig att möta din nya värld.

Det är skönt att vi är så långt gångna för nu har jag börjat samla vätska. Främst i benen. Ändå skulle envisa jag på med ett par jeans igår. De satt i tre sekunder sedan fick Burak ta av dom på mig hehe. Jaja, snart ska kroppen få återgå till en normal balans.

Jag har inget nytt och tillägga om graviditeten. Dagarna bara går. Det är foglossningen i blygdbenen som är värst nu. Aj aj aj. Annars kan jag faktiskt sammanställa min graviditet som en mycket bra en! Jag har ju inte råkat ut för något dramatiskt. Förutom vändningsförsöket förstås men det gjorde ju inte ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela