Turkietblogg

Turkietblogg

Vaggan

Publicerad 2016-02-10 16:05:27 i Hemma i Sverige,

Nu har vaggan kommit till vårt hus.
Den går i arv och jag vågar sträcka mig till att mamma låg i den när hon var liten. Kanske till och med morfar. Jag kommer inte ihåg riktigt. Jag låg också i den när jag var liten. Senast är mitt kusinbarn Viggo. Nu ska B få prova den när h*n kommer. 

Babynestet köpte mamma till oss. Burak valde ut tyget. Han tyckte ugglorna var så himla söta och jag kan ju bara hålla med. Dessutom beiget och grått. Det passar till både pojke och flicka. Vad är du för en där inne egentligen??!! Nu håller man på och spricka!! 


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2016-02-10 18:16:53

Hej! Jättefin vagga! 😍 Hittade din blogg i dag, så roligt att läsa! Har själv rätt nyligen träffat en kille i Alanya. Så kul att läsa om andra som är eller har varit i samma "situation"! Många som jag känner är tyvärr nämligen rätt negativt inställd till detta 😝 antar att du med fått höra en del! hursom helst! Ska bli kul att följa din blogg och instagram! Mvh Elin

Postat av: Linda

Publicerad 2016-02-10 22:45:20

Åh så fin vagga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela