Turkietblogg

Turkietblogg

Sunny but cold

Publicerad 2016-02-16 10:55:29 i Hemma i Sverige,


Här har ni en som njuter järnet av dagens solsken. Jag blev med otroligt glad över solens strålar. Det var de som väckte mig. Min natt var inte den bästa vilket resulterade i att jag inte vaknade förrän 9:00. Trots det har vi hunnit med en hel del. Nu när ställningarna runt huset är borta så var både trappa och fönster totalskitiga. Trappan har jag borstat men fönstrena får vara. Min kropp klarar inte det just nu. Även diskat ur alla sopkärlen. Jag är sådan att jag vill att allt ska vara tipptopp innan vi åker iväg och ska vara borta några dagar. Det är fantastiskt att komma hem till ett kliniskt rent hem och slippa tänka på det. 

Burak blev helt klar med övervåningen igår så när han kommer hem från jobbet ska vi städa där uppe och sortera lite i garderoberna. Tur han bara jobbar halvdag idag. Vi kommer hinna få väldigt mycket gjort :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-16 12:32:09

Jaha så det är dags!

Svar: Det närmar sig i alla fall :)
Rebecka Yücel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela