Turkietblogg

Turkietblogg

Shopping

Publicerad 2016-02-11 20:30:31 i Hemma i Sverige,

Oj, det råkade bli mer shopping i Kristianstad än jag tänkt mig..
Tack bästa mamma för att du är så generös! 
Det blev en poncho och strumpbyxor på Kappahl, två amningströjor på h&m, nytt smink på make up store och sedan hamnade vi på indiskan.
Det är en farlig affär. Den tar mig och liksom håller fast mig, skriker att jag måste köpa något. Ack. Det blev rökelser, en ljuslykta för att hälla olja i som luktar så där gott ni vet, nya gardiner och gardinhållare. Om det heter så. 
Men om jag blev nöjd hemma!! Passar perfekt vid vår soffa med de blå kuddarna och mattan som går i blått också. Behöver jag säga vilken min favoritfärg är? Alltid varit tokig i blått. 

Kommentarer

Postat av: Mathilda Schöfl

Publicerad 2016-02-13 13:30:36

Blått är verkligen sååå fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela