Turkietblogg

Turkietblogg

Livet som hemmafru

Publicerad 2016-02-04 11:33:11 i Hemma i Sverige,

Jag skulle nog kunna vänja mig vid att vara hemmafru, som man känner sig nu när man går hemma.
Huset alltid rent och iordning, maten alltid extra god pga extra tid och extra kärlek. Alla måsten blir fixade. Man kan njuta av en dag som denna, mitt på dagen och sol, vilket jag ska göra nu med en promenad med Binken. Soppan vi ska äta i eftermiddag på Buraks rast kunde jag fixa imorse så den kan stå och gotta till sig.

Ja, nu skulle man nog kunna vänja sig vid detta livet haha. Fast till slut saknar man nog att jobba ändå :)

Min lunch. Oboy och ostmackor. Ja, det är svårt att slå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela