Turkietblogg

Turkietblogg

Halkskydd

Publicerad 2016-02-09 12:13:49 i Hemma i Sverige,

Nu har vi fått hem beställningen på halkskydden i trappan. 
Eller trappstegsmatta heter det nog men deras syfte blir att se till att vi inte halkar haha. 
Jag har precis satt dem nu och svetten rinner av mig med den koncentrationen och precisionen :D 
Resultatet blev i alla fall jäkligt bra. Precis så som jag hade tänkt mig.
Nu är det trappan upp också som ska fixas men det får bli när Burak renoverat klart där uppe.




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-09 15:29:19

Fint😊

Postat av: Ellinor

Publicerad 2016-02-09 17:06:23

Jag inser att vi måste göra detsamma i vår vitmålade trappa också framöver, men jag gillar ju vitt, vitt, vitt! Ljusgrått kanske skulle fungera, men som igår när ena hunden sprang rakt upp i trappan med leriga tassar så är det ju inte så kul med ljusa "trappsteg" heller... Detta tål att tänkas på :-)

Svar: Vi tog mörka just pga att skiten inte syns så mycket då ;) köpte på jotex. De hade ljusgrått också
Rebecka

Postat av: Ida Linander

Publicerad 2016-02-11 20:49:41

riktigt fint! Ska göra detsamma med vår trapp framöver :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela