Turkietblogg

Turkietblogg

Februari

Publicerad 2016-02-02 07:48:37 i Hemma i Sverige,

Tänk att vi gick in i februari igår.
Den månaden vi haft som sikte de senaste 9 månaderna. Den månad vårt första barn kommer till världen. Lite av mig och lite av Burak. Jag är så nyfiken på hur du ser ut, din envisa buse som inte vill fixera sig ;)

Igår gick vi in i vecka 37!! Hjälp!! 
27 dagar kvar till BF men som det ser ut nu så har vi ju ett datum du kommer. Om du inte fixerat dig tills dess förstås. Nu börjar man räkna ner till det datumet istället fastän man inte ska fokusera allt för hårt. Allt kan ju ändras :) 

Nu är det tungt!! Man kommer knappt ur sängen och Burak får ibland ge mig en knuff från soffan också. Jag skrämde Burak rejält inatt haha! Han sov och råkar drämma till mig med armen mitt över näsan varpå jag bara AAAJJJ!!!! Han vaknar. Vad händer, vad händer yrar han. Jag skrattar när jag skriver detta haha. Han trodde jag fick värkar. 

Nu har jag verkligen vuxit, känner jag. Både på magen och på bredden. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-02 16:04:44

Åh va kul ! Har ni förberett allt hemma nu för bebis?

Svar: I stort sätt :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela