Turkietblogg

Turkietblogg

Åh nej!!!

Publicerad 2016-02-19 11:12:27 i Hemma i Sverige,

Idag skulle jag kunna gråta en hel dag!!
Jag var bombsäker på att jag hade inbokat med barnmorskan idag för sista gången. Jag höll i min kallelse lapp igår och kollade datum och tid. Jag reflekterade inte alls över att det var torsdag igår och inte idag!! Tiden var igår. Av någon anledning sa mitt inre till mig att kolla på min lapp även idag. Jag nästan skrek rätt ut. NEEEEJ!! Fan fan fan! Ringde min barnmorska direkt och ursäktade mig och jag har aldrig varit så skamsen förr. Jag har aldrig missat en tid och barnmorskan som är så rolig att gå till. Min ursäkt godtogs i alla fall så det är skönt. Vi fick ta kontrollen via telefon istället. Jag mår ju så bra överlag  och värdena alltid varit bra så det var inte hela världen. Så himla trist bara. Fan. Bajs. Det är så kort tid tills vi ska skriva in oss på sjukhuset så vi hinner tyvärr inte ses innan dess då bara denna tiden var ett helsike att få till. 

Bild från vecka 25. Snart är vår resa över och en ny tar sin början.
Vecka 38.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela