Turkietblogg

Turkietblogg

5 saker jag inte visste om graviditet

Publicerad 2016-02-19 13:41:40 i Hemma i Sverige,


1.Klippa tånaglarna.
Inte kunde jag väl förutspå hur svårt det skulle bli att klippa sin tånaglar. Det är akrobatisk konst när man väl gör det. 

2.Kissa på sig.
Inte kunde jag förstå hur man i avslappnat soffläge helt plötsligt hade kissat på sig utan att ens känna det. 

3. Somna sittandes.
Jag har alltid undrat hur folk kan somna sittandes. Nu förstår jag.

4. Lukter.
Jag har inte klarat av folks naturliga kroppslukter. De luktar definitivt inte illa. Bara nu under min graviditet. Haha. 

5. Inte komma upp ur sängen.
Mina fogar började tidigt vilket medfört att jag har en hel oändlig kamp innan fötterna står på marken. Man inte bara låter som en säl, man ser ut som en också när man försöker ta sig upp.

Kommentarer

Postat av: liljan

Publicerad 2016-02-21 19:14:02

Lycka till med bebben canim . Du kommer att klara det alldeles galant. Hadi hayirlisi .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela