Turkietblogg

Turkietblogg

Mot Skåne

Publicerad 2015-06-22 13:10:27 i Hemma i Sverige,

Nu ska jag strax hämta Burak från jobbet, sedan kör vi till Kristianstad. Jag har varit så sugen på att strosa runt lite flera dagar och Burak behöver lite nytt. Säkert jag med när jag väl tittar efter haha. Vi har inte varit i nya gallerian ännu så det är väl dags, ha? ;) Haha! Pratade precis med mamma och pappa. De har landat i Istanbul nu och det väntas tre dagars sightseeing. Jag och min bror gav ju våra föräldrar en weekend i Istanbul i 55årspresent. Jag ville så klart lyxa till det för dom så vi bokade privat transfer till dom till och från hotell. Nu när jag pratade med mamma sa hon: "du vet om att du har bokat en limousin till oss, va?" Haha, det hade jag inte en aning om men det var ju bara extra roligt för dom! Typiskt nog visar det regn för dom men det gör ju inget ändå, då mycket sevärdheter är palats, moskéer och bazaarer. Jag hoppas de får en toppenweekend och jag är så avundsjuk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela