Turkietblogg

Turkietblogg

Vecka 32

Publicerad 2015-12-28 12:04:34 i Hemma i Sverige,

Idag går vi in i vecka 32. 
Nu känner man att man har börjat förbereda sig mer i sitt huvud. Man packar skötväskan, man tänker på allt man behöver ha hemma, när man ska sätta ihop sängen.. Osv. Jag märker även tydligt att jag har fått koncentrationssvårigheter. Det är för att jag tänker så himla mycket nu. Nu har jag blivit så nyfiken på hur den lilla krabaten kommer se ut men framförallt vad det är för någon. Burak är extremt stark och tålmodig så han bara sneglar på mig och ler när jag börjar prata om det haha! 

Vanliga vardagssysslor har blivit sjukt ansträngande och hur svårt kan det vara att få på och av sina strumpor?! Många gånger får Burak hjälpa mig haha. Man skrattar gott åt dessa "smågrejer". 

Jag har även börjat få svag mollande mensvärk. Det är tur 1177 finns om man har frågor och inte vågar lita på internet. Det är helt enkelt förvärkar. Livmodern tränar sig inför förlossningen. Spännande!

Annars mår vi bra på alla sätt och vis :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-05 00:31:45

Har ni kommit på några namn till lilla bebisen än? Lycka till :)

Svar: Vi har helt klara namn sedan första dagen :) Det blir en pojke på B eller en flicka på B ;) tack!
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela