Turkietblogg

Turkietblogg

En underbar jul

Publicerad 2015-12-26 15:45:19 i Hemma i Sverige,

Denna julen var helt perfekt och lite annorlundare.
Det var en lugn och mysig jul i vårt hus. Stor buffé, ris à la Malta, presentutdelning och julklappsspelet. Jag och Burak fick jättefina julklappar av nära och kära och jag vågar säga att vi tog hem potten i julklappsspelet ;) 
Nu har bror och hans sambo checkat ut för denna helgen och ger sig av till Malmö senare ikväll. Burak fick hoppa in på jobbet och jag ska strax köra hem till mamma och tillbringa kvällen där. 

Kommentarer

Postat av: Annsoh

Publicerad 2016-01-08 20:07:18

men åh vad gott!!

Postat av: Tilda Barkselius

Publicerad 2016-01-08 20:15:32

Låter supermysigt, och ser himla gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela