Turkietblogg

Turkietblogg

Dan före dopparedan

Publicerad 2015-12-23 17:05:02 i Hemma i Sverige,

Ikväll blir det bingolottos uppesittarkväll. Jag har gått all in. Jag tog en Harrys och fyra bingolottor. När Burak kom hem hade han missat att jag köpt så han hade köpt två haha. Nu har vi sex bingolottor och en av dom måste vi ju vinna på. 
Nu har jag rullat köttbullarna till imorgon och kokat äggen. De ska bli halvor med lite räkor på, lite rom och annat. Ser så fram emot julafton imorgon. 
Mys resten av kvällen i soffan med min pensionär.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-24 13:16:02

God Jul hoppas ni får en fin dag med din familj.😊

Svar: Detsamma!
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela