Turkietblogg

Turkietblogg

4 år tillsammans

Publicerad 2015-12-26 15:53:45 i Hemma i Sverige,

Idag är det 4 år sedan jag och Burak bestämde oss för att satsa på oss.
Det bästa som hänt mig fastän vi inte visste just då hur vi skulle kunna leva tillsammans. Skulle verkligen förhållandet palla det? Jo men visst! Jag kan inte önska mig något annat i mitt liv just nu. Vi är gifta, vi har ett hus med trädgård som kommer bli underbart tillslut och ett barn på väg. Det är fantastiskt hur mycket som hänt på 4 år. Vi gick emot allas fördomar och vågade kasta oss rätt ut i världen. Kärleken är stark! Förevigt. Jag älskar dig min man! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela