Turkietblogg

Turkietblogg

Mår inte bra

Publicerad 2013-05-29 20:42:00 i Hemma i Sverige,

Vilken dag!!
Började dagen bra med att jobba på en förskola.
När jag kom hem ville jag rida i det fina vädret.

Skulle hämta hästen i hagen, på samma sätt och vis som alltid.
På ett ögonblick vänder han sig och sparkar rätt ut.
Jag hinner på en sekund flytta mig för att inte träffas i revbenen men höften och bit ner på låret fick ta stryk.
Svimmade av i typ en sekund och grät sedan som ett barn.
Fick inte luft på grund av att det gjorde så ont.
Fy fan alltså...
Nu har jag jättesvårt att gå och väntar på världens fetaste kaka på låret.
Fick ringa och sjukanmäla mig på jobbet imorgon för kommer aldrig klara ha barn som kastar sig upp och ner i knäet eller bara tar på en, springer in i en eller fan bara håller.
Det gör så ont att jag inte kan röra mig själv på låret.

Burak ringde och var helt hysterisk och höll på att tvinga mig uppsöka läkare.
I Turkiet hade jag kunnat åka in för en sådan här sak men han förstår inte att det inte fungerar så i Sverige.

Så ja.. Nu får jag vila och se om jag kommer upp ur sängen inorgonbitti :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-05-30 09:27:15

Usch då! Krya på dig & vila!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-30 09:50:45

Ojdå inte kul! Men antar du hade tur i oturen. Hoppas du snart är bra igen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela