Turkietblogg

Turkietblogg

Länkar till tjejer i Turkiet

Publicerad 2012-09-25 07:55:00 i Alanya 2012, Ni frågar, jag svarar,

Fick en kommentar om jag kunde länka till tjejer som är/har varit i Turkiet eller tjejer med turkisk pojkvän.
 

Sand mellan tårna
Annfor
AnnieL
Emmythornelof
Jamilja
Louiseiturkiet
Maaarre i Alanya
Sofie
This is my story
xos.blogg.se
The J.s in Alanya
Cassie
Canem blogg
Zandraomeling
 
 
Ni får gärna tipsa mig om jag glömt någon!
Jag tycker också om att läsa turkbloggar :)

Kommentarer

Postat av: Cassandra :)

Publicerad 2012-09-26 01:25:27

Va med emmy i somras :) har också turkpojkvän! Cassie.blogg.se

Svar: Så roligt! Då lägger jag till dig i listan :)
Rebecka

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-09-30 16:42:56

Kul att få lite nya turkbloggar att läsa! :)

Postat av: Zandra

Publicerad 2012-11-20 20:11:00

Jag är tillsammans med en turk. Vi har PUT och en son tillsammans. Vi har varit tillsammans i 4 år! Hittade din blogg i dag. Och läste lite om Adana vi ska dit om 9 dagar. Längtar så! Har aldrig varit där.. Kul att hitta en till Alanya tjej :)

Svar: Hej! Vad roligt att du skrev! Så spännande. Tycker han om Sverige så här långt? :) Då lägger vi till dig i listan :) och ännu en blogg för mig att följa, det tackar vi för. ;) Kram p dig!
Rebecka

Postat av: Zandra Örneling

Publicerad 2012-11-21 17:35:01

Jag har lagt till dig på bloglovin.
Han älskar faktiskt Sverige, Det har gått väldigt bra för honom!
Det kommer gå fort tills han kommer ut. Då har ni hela livet framför er. Och klarar man detta så klarar man allt. Jag hade turen att min pojke redan hade gjort militären när vi träffades.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela