Turkietblogg

Turkietblogg

Adana kebab

Publicerad 2012-11-03 11:09:13 i Adana 2012,

När man är i Adana får man inte missa att äta riktig Adana kebab.
 
Under min 10 dagars vistelse i Adana åt vi Adana kebab säkert fyra gånger.
Både jag och Burak älskar det!
Man får så mycket härliga grönsaker till och riktig perfekt kebab.
Inte som i Alanya där de försöker göra en riktig.
 
Min vackra fästman och jag. Kan inte fatta att det är min fästman och att jag kan säga så. Helt perfekt!
 
 
 
Den fantastiska kebab med massor av grönsaker i olika former och ett gott bröd med sesamfrön.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-03 11:40:05

Vad söta ni e! Har du ingen bild på era ringar, nyfiken som jag e

Svar: Självklart, det ska jag fixa!
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela