Turkietblogg

Turkietblogg

Tisdag 31 juli 2012

Publicerad 2012-07-31 13:00:00 i Alanya 2012,

Sista juli, imorgon börjar augusti!
KAN NI FATTA?!
 
Svaret på förra inlägget är givetvis,
Ja, jag lyckades bra med min lilla överraskning.
Vi bestämde oss för att gå ut när jag ändå gjort mig vid så Burak duschade snabbt och fixade sig.
Burak ville gå till en restaurang som hade livemusik för att ta något att dricka.
Det var en vän till Burak som skulle spela denna kväll och han spelar alltid Buraks favoritlåt Akdeniz Akşamları.
Vi satt där och njöt någon timme. Burak med en turkisk kaffe och jag med en alkoholfri drink med apelsinjuice, grapefruktjuice, ananasjuice, citronjuice och grenadine. Den var faktiskt riktigt frisk och god!
 
 
Buraks favoritlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela