Turkietblogg

Turkietblogg

Ta mig tillbaka till Alanya för fan!!<3

Publicerad 2009-07-02 00:21:18 i



Jag kan inte beskriva hur gärna jag vill till Alanya, Turkiet igen. Jag och Johanna har verkligen pratat seriöst om detta och det skulle vatt så underbart. Festa spittet 1 - 2 veckor. Beror på Johannas skola. Jag själv kan ju åka efter lönen och det ska jag tamejfan göra någonstans. Helst av allt Alanya.

Jag älskar Turkiet!
Jag älskar deras land, väder, vatten, mat och nattliv.
Ta mig tillbaka där jag hör hemma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela