Turkietblogg

Turkietblogg

HEJDÅ SVERIGE, TJENA TURKIET!

Publicerad 2009-08-22 11:14:35 i Hemma i Sverige,

IDAG ÄR ÄNTLIGEN IDAG!!
Haha, som ni förstår är jag på sjukt bra humör! Idag är det Alanya som gäller och som jag längtat efter denna dagen! Denna gång ska bli 10 ggr galnare än sist och jag kan inte beskriva galenskaperna sist. Denna gången har vi även en till reskamrat med oss, Emelie. Henne välkomnar vi in i gänget, haha. Jag slår vad om att jag, Martina och Emelie kommer ha "the time of our lifes". Om det nu var rätt engelska, haha. Inte länge till. Dom hämtar mig om en timme och då sätter vi kurs mot Göteborg. Ja, jag vet, Göteborg.. Sjukt drygt men inga problems här inte. Flyget går 20:00 ikväll så vi är väl i Göteborg vid 16:00 - 17:00 nånting. Ska shoppa lite på tax-free'n med ;) Givet! Jag ska ha en parfym!! Lär väl bli min vanliga gucci, haha. Så god! Haft den sen jag var 15 år men den är verkligen jag så den får hänga med mig så länge den finns, haha.

Sitter och taggar till med lite partymusik. Hade ju så mycket spring i benen igår så det fick bli fest och sen vidare till Altona där det var jäkligt trevligt faktiskt. Alkoholen började flöda redan igår. Kunde verkligen inte hålla mig, haha. Förjävla fint satt det! Jag lär få byta av siste man mot Göteborg när vi ska köra. Känner mig inte riktigt nykter än, haha.

På flygplatsen, när vi checkat in alla väskor och allt, DÅ BLIR DET EN STOR STARK!

THIS PARTY IS ON FIIIIIREEE!!
LET'S GET WAAASTEED!!



SES OM EN VECKA!

Kommentarer

Postat av: marija erak

Publicerad 2009-08-23 12:12:32

fin blogg, kolla gärna in min :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela