Turkietblogg

Turkietblogg

Vår gosse växer

Publicerad 2016-03-17 14:10:00 i Hemma i Sverige,

Det är helt galet vad vår gosse växer!
Han är tre veckor gammal och idag besökte vi barnläkaren.
Allt var helt normalt med vår stjärna från topp till tå. Det är så otroligt skönt att höra. 
Han är nu 55 cm lång och väger 4310 g.
Jag måste ha dunderhonung i mina bröst.
Vikten låg helt enligt kurva och längden var lite över kurvan.
Blir det en långeman av vår Benjamin tros? :)

Nu är vi hemkomna från en promenad i vårsolen.
Ett blöjbyte och han ligger och luftar rumpan på sin filt.
Jag sitter bara och tittar på vårt vackra mirakel. Han är helt perfekt! 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2016-03-17 19:23:15

Åh så mysigt!💙Njut! Saknar bebistiden här. Då mina är 6 och 11år 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela