Turkietblogg

Turkietblogg

Tillbaka till jobbet

Publicerad 2016-03-09 07:28:26 i Hemma i Sverige,

Idag går Burak tillbaka till sitt jobb.
Vi har haft riktigt härliga två veckor tillsammans. Vi kommer sakna att ha honom hemma men mysigare blir det när han kommer hem nu. 
Dessutom fick han sova gott nästan hela natten. Jag sover så lätt nu sedan Benjamin kom till oss. Minsta lilla ljud så sitter jag upp i sängen på två sekunder. Fram med bröstet direkt och vi slipper väcka Burak. Ett blöjbyte, sedan sover vi gott igen. 
Nu passar vi på att ta en powernap på morgonen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela