Turkietblogg

Turkietblogg

Ni får hålla ut!

Publicerad 2016-03-07 15:08:42 i Hemma i Sverige,

Vi lever. 
Det är bara det att all uppmärksamhet går till Benjamin. Många vill att jag ska blogga men just nu är det inte min prioritering så håll ut! 
Det kommer komma bättre uppdatering när jag kommit in mer i en vardag.
Just nu går hela dagen åt till att lära känna Benjamin och hans signaler. Vi tror vi har fått in vissa rutiner men sedan ändrar Benjamin på dom lika snabbt igen haha! 

Han är i alla fall otroligt framåt. Stark som bara den, ökar i vikt och söker hela tiden kontakt. Han är en riktig gosare med stark vilja som ÄLSKAR att bada.
Vi har sovit i vår säng en gång på två veckor. 
När vi går upp till sovrummet och bäddar ner oss i sängen gallskriker han tills vi går ner och bäddar ner oss i sofforna istället. Han sover rätt många sammanhängande timmar om nätterna OM han får sova så nära antingen mig eller Burak som möjligt.

Just nu liknar han mest Burak har vi fått höra. Och den enda bilden vi har på Burak som spädbarn så är de nästan kopior :) 

Du och vår son! Mina pojkar! Jag är så stolt och jag älskar min lilla familj!
Visst är denna bilden på Burak rätt rolig? Vid snabb blick kan man tro att han håller ett teglas men det är ju T-shirten haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela