Turkietblogg

Turkietblogg

Vi är hemma

Publicerad 2016-02-27 06:53:15 i Hemma i Sverige,

Jag kan inte förstå att vi är hemma. 
Och inte är det bara jag och Burak inte. Vi har ett litet mirakel med oss. Vårt första barn, vår son, vår Benjamin.
Det är svårt att sätta ord på känslorna. Jag trodde aldrig vi skulle få komma hem så tidigt som vi faktiskt gjorde. 

Allt som hänt på sjukhuset under dessa dagarna är som bortblåst. 

Jag kan inte förstå. Vi är hemma.
Benjamin, vår älskade du. Du har verkligen vänt upp och ner på hela vår värld. 

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2016-02-27 10:33:20

Skönt att komma hem tidigt och att det gick bra :)
Benjamin, vad fint namn! :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-02-27 11:37:18

Så fint navn <3 Vår tyrkisk/norsk gutt heter også Benjamin :)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-02-27 11:40:22

Vad skönt att ni är hemma, hoppas du orkar skriva om förlossningen sen :-) och välkommen till världen Benjamin! Får jag fråga vad för flicknamn på B ni hade?

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-27 14:22:10

Jätte fint namn! Skulle va kul att se ett foto på honom. Förstår om du inte vill. Lycka till med bebisen. Kram😊

Postat av: Malin

Publicerad 2016-02-27 17:13:04

Ville ha Benjamin som namn på vår son men maken ville inte då det påminde om Netanyahu som behandlat muslimer väldigt dåligt. Tycker det är jättefint namn men d blev Ilias ist (jag ville stava m y men dottern ville helst stava Elias så vi kompromissade m henne o stavade Ilias istället 😉)..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela