Turkietblogg

Turkietblogg

Vecka 40!!

Publicerad 2016-02-22 10:16:52 i Hemma i Sverige,

Vi är i vecka 40!! VECKA 40!!! 
Vi är fullgångna, tjocka, svullna och goa. Både jag, bebis och Burak. Haha. Snart ska vi få träffa B. Antingen en tjej-B eller pojk-B. Hjälp!! Jag har varit så nervös dessa dagar. Så förväntansfull vilken det är som legat i min mage i 9 månader. 

Som ni vet har vi ett inplanerat snitt så vi kommer få träffa vår B denna veckan. Vilken dag det blir får ni suga på ;) Vanligtvis plockas ett barn ut innan vecka 40 för att undvika att en förlossning startar. Jag är jätteglad att vi fått gå enda till vecka 40! Det känns bra och gosigt för vår bebis att få vara där inne så länge som möjligt. 

Kommentarer

Postat av: Ania

Publicerad 2016-02-22 11:25:19

Snitt-torsdag! ;) lycka till! Jag fick med snitt men akut :)

Svar: Torsdagen är full så det är fel :)
Rebecka Yücel

Postat av: Fanny

Publicerad 2016-02-22 14:03:05

Följer din blogg då jag själv bott i Turkiet tidigare och du och Burak verkar vara underbara. Jag är så glad att ni "lyckats" med allt! Ett stort grattis till er bebbe :D

Svar: Tack snälla du!
Rebecka Yücel

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-02-22 16:07:38

Vad spännande! Är så nyfiken vad för namn på B ni valt :-) kan inte komma på några alls haha.

Postat av: frida

Publicerad 2016-02-22 16:20:06

Vad spännande! :D
Hoppas att det går bra :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2016-02-22 17:04:28

Så spännande. Lycka till med allt och njut i massor 😊

Postat av: liljan

Publicerad 2016-02-22 20:54:38

Håller tummarna lycka till. Erin eller arda både är välkomna:))

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-22 23:00:31

I kkrona gör dom väl bara planerade snitt på torsdagar? ☺️

Svar: Japp men de senaste tre torsdagarna är fulla :)
Rebecka Yücel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela