Turkietblogg

Turkietblogg

Promenad i solen

Publicerad 2015-03-29 14:36:29 i Hemma i Sverige,

Det regnade så fruktansvärt imorse när vi vaknade.
Vi trodde aldrig att solen helt plötsligt skulle komma fram. Vi tog tillfället i akt och tog oss ut i härliga skogen. Oj, vad det har knoppat sig och vi såg lite snödroppar. Att våren är på ingång gör mig så glad! Vi diskuterade på promenaden att vi minns knappt vintermånaderna, att vi bara lever under resten av året. Det är nog väldigt typiskt svenskt. Man ser ju inget folk på vintern. Idag på promenaden träffade vi säkert 20 pers. Vilken lycka! 







Jag och Burak avviker ofta från stigar för att hitta nya smultronställen. Det känns roligare och jag har ju gått på dessa stigarna i 25 år. Vi hittade en gammal bil och vi funderar på hur länge denna bilen stått här? Varför lämnar man ens en bil i skogen? Haha. Den ser ut att ha varit en cool bil i alla fall :)

Kommentarer

Postat av: Hannah S.

Publicerad 2015-03-29 14:54:17

Var härligt det ser ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela