Turkietblogg

Turkietblogg

Inflyttade

Publicerad 2015-08-31 07:43:55 i Hemma i Sverige,

Jag kan inte fatta att vi äntligen är inflyttade i huset.
Dock är jag inte riktigt van vid den här tystnaden när Burak åkt till jobbet. Antingen hörde man mina päron eller hundarna trippa omkring. Längtar tills bebis kommer. Jag är inte mycket för att vara hemma ensam. Ja, och bebis blev ni nog förvånade va? ;) Många har anat det länge och det är väl inte så konstigt. Gift och hus. Det fattades ju bara en bebis. Jag har varit skonad från de typiska gravidsymtomen. Jag har inte kräkt, bara känt mig väldigt trött de första 12 veckorna. Aptiten är det inget fel på. Dessvärre kan jag inte äta varken ris eller bulgur. Det som jag älskar! Tar jag det i min mun så klöks jag haha. Igår och idag har jag haft lite svårt att äta så vi får se om det blir bättre under dagen :) Nu väntar jag på parabolkillen som ska installera vårt Viasat.

Jag var så sugen på kaffe och efter första munnen klöktes jag så nu blir det inte mer haha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-31 18:38:19

Grattis till både bebben och huset!! Undrar hur du har tänkt göra med högskolan nu? :) kram

Svar: Jag går lite mer än en termin sedan får jag ju göra uppehåll. Vi börjar imorgon så då ska jag höra mig för hur man gör :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela