Turkietblogg

Turkietblogg

Namnbytet är officiellt

Publicerad 2014-10-31 15:09:03 i Hemma i Sverige,

Nu kan jag tiltuera mig annorlunda.
Nu har jag gått från Rebecka Fransson till Rebecka Yücel. Det känns jättekonstigt i och med att man alltid varit Fransson. Man undrar när man vänjer sig vid det och kommer säga det utan att råka säga Fransson. Det tar nog lite tid :P Dessutom känner jag att vem vet vem jag är nu om man pratar om Rebecka Yücel? Haha! Det tar ju ett tag innan omgivningen vet vem jag är igen. Haha! 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-31 21:20:27

Så du har bara hans efternamn?

Svar: Ja
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela