Turkietblogg

Turkietblogg

Nyårslöften till 2013

Publicerad 2012-12-31 18:59:36 i Hemma i Sverige,

 
Mina nyårslöften för 2013
 
  • Skaffa ett extrajobb
  • Fortsätta jobba med mig själv. Vad får mig att må bra? Tex. mer träning
  • Försöka meditera dagligen och inte bara ibland. Det hjälper mycket!
  • Inte tappa fokus när jag och Burak är ifrån varandra så länge
  • Gå ner mer i vikt. Snart är jag där jag vill vara
  • Börja bygga upp mitt liv i Sverige igen
  • Ta vara mer på mina vänner
  • Träffa Burak under hans permission
  • Försöka hitta en skola som verkligen passar mig och börja plugga
  • Verkligen försöka ta tag i turkiskan så jag kan prata med Burak's mamma. Det är det viktigaste! 
  • Börja samla ihop papper till Burak's uppehållstillstånd
  • Kolla över min ekonomi, öppna sparkonto och en bra buffert
  • Fortsätta vara stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela