Turkietblogg

Turkietblogg

Detta blir bra!

Publicerad 2016-02-07 09:53:22 i Hemma i Sverige,

Igår hämtade jag och mamma mattorna till övervåningen.
Idag har Burak börjat på och jobba. På sin enda lediga dag. Ja, jag är så imponerad över honom. Han är så duktig och effektiv. Och så bra det blir! Jag får ett lyckorus när jag går upp. Så fint, ljust och fräscht. Förut var som sagt väggarna bruna och heltäckningsmattan var diarréfärgad. Nu när det har blivit vitt så ser rummen mycket större ut och golvet får ett helt annat liv där uppe för där kommer in mer ljus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela