Turkietblogg

Turkietblogg

Restaurang

Publicerad 2016-02-22 05:07:36 i Hemma i Sverige,

Igår klädde vi upp oss, lämnade hunden hos mina föräldrar och körde till Kristianstad. Vi hade bestämt att denna söndagen skulle vi minsann gå på restaurang, bara vi två och mysa lite. Vi äter ute otroligt sällan så det fick bli Rose garden i Kristianstad. Burak tycker inte om asiatisk mat efter misslyckade besök på andra ställen men jag älskar ju det! Bad han ge det en sista chans och på Rose garden gick det hem. Där är alltid så gott och fräscht! För att inte tala om dessertbordet. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela