Turkietblogg

Turkietblogg

Tillbaka till jobb

Publicerad 2015-09-23 16:29:10 i Hemma i Sverige,

Nu har jag gått tillbaka till mina jobb och det känns helt underbart!! Jag älskar att jobba och att vara ledig när man är ledig! När jag pluggar blir jag en deprimerad själ. Burak märker det så tydligt så det är skrämmande. Jag njuter av varje timme nu och har redan fått bokat fulla veckor. Jag har aldrig varit orolig för jobb för jag har alltid haft jobb och kommer alltid ha för jag tar mig an det mesta. Dessutom jobbar jag och Burak rätt lika tider nu och det gör det hela bara ännu bättre. 

Min last idag!!


Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2015-09-24 08:06:04

Kan du inte uppdatera mer med bilder? På bebismage och vad ni har för planer framöver mm. alla inköp ni gör osv. kul att se!

Svar: Ja, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. Kameran är lite dammig. Jag känner mig inte så bekväm just nu att ta kort på mage osv. Därför har det inte blivit några sådana bilder. Jag kan visst det skriva lite om framtid, inköp osv om det finns intresse för det :) kram!
Rebecka

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-25 10:55:59

Om du inte känner dig bekväm ska du inte göra det men de bilder du visat här är ju så fina på din mage. Ta privata så ert barn får se sen när hen blir större de är ju kul :)

Svar: Ja precis :) kram
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela