Turkietblogg

Turkietblogg

Min mans 25årsdag

Publicerad 2015-10-28 07:16:04 i Hemma i Sverige,

Idag fyller min underbara man 25 år!
Hipp hipp hurra för min Burak. Världens bästa kille! Han förtjänar allt här i världen för sitt kämpande, sitt tålamod, sin styrka, ömhet och kärlek. Idag ska han få sin bästa present någonsin. Vi ska till barnmorskan och vi ska få höra vårt barns hjärtljud för första gången. Jag längtar så efter vår lilla "avkomma". Lite av dig, lite av mig och vår kärlek till varandra och den kommande. Älskar dig min man! 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-11-10 18:01:14

Grattis till honom i efterskott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela