Turkietblogg

Turkietblogg

Gravid vecka 23

Publicerad 2015-10-28 07:38:57 i Hemma i Sverige,

Jag exploderade veckan i Turkiet. 
Min mage tog sig verkligen ett skutt men det är ju nu bebis växer i raketfart. Ca. 2 cm i veckan och 100 g viktökning. Vi har en riktig sprallig liten bebis som sparkar som bara den och väldigt hårt. Ibland så man hukar sig i kroppen. Foglossningen finns kvar och jag besökte sjukgymnasten även igår. Ja, vad finns det att göra? Tekniker, bålträning och undvika tunga lyft. Mer går ju inte att göra. Bara att kämpa på och försöka ta det lite lugnare. Vågen visar 9kg sedan start. 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2015-10-29 01:59:54

Så fin mage! Precis sådär man önskar att man kommer att se ut. I vecka 17, snart 18, syns ingenting på mig mer än att midjan är borta och jag har bara gått upp 1 kg än. Hoppas jag får en lika fin mage framöver 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-29 12:45:01

Hej! Hittade din blogg när jag googlade om militärtjänstgöring i Turkiet. Spännande att få läsa om er "resa" och även om jag inte läst allt så förstår jag att Burak klarade sig igenom militären :-) Jag hoppas detsamma för Y. Lycka till i livet <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-30 13:53:52

Köpte du några barnkläder i Turkiet?

Svar: Oh ja :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela