Turkietblogg

Turkietblogg

Gorm

Publicerad 2015-11-30 07:26:53 i Hemma i Sverige,

Är det någon som har kunnat sova inatt??!! 
Så här rädd var det verkligen längesen jag var! Klockan 2:00 inatt kunde jag slappna av för att sova. Då hade det avtagit här i Blekinge. Det kändes som fönstrena trycktes in och hela huset knakade. Grannen hade något som slog mot deras garage och vår garageport öppnade sig hela tiden. Var så rädd att något bråte skulle flyga omkring men i vår trädgård verkar det lugnt. 
Tänk vad liten man är mot vädrets krafter. Det är det enda vi människan inte kan styra elektroniskt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela