Turkietblogg

Turkietblogg

Våffeldagen

Publicerad 2015-03-26 05:50:52 i Recept & livsstil,

Igår var det den härliga våffeldagen.
Visst är det konstigt? Att man kan bli så sugen bara för att någon utsett dagen till våffeldagen. Annars brukar man inte sukta efter det. Det var hur gott som helst med lite våfflor. Vi pratade på jobbet tidigare under dagen vad man helst har på. Några sa nutella, andra sa vaniljglass, en del äter det som matvåfflor.. Jag däremot, äter endast våfflor med vispad grädde och hallonsylt. Det är så jag vill ha mina. 
Hur vill du ha dina?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2015-03-26 06:58:43

Jag har grädde och hallonsylt, mecnun har nutella och marmelad :D

Svar: Gottit ;D
Rebecka

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-03-26 13:42:29

Super mumsigt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela