Turkietblogg

Turkietblogg

Blåbärsmuffins

Publicerad 2015-07-30 20:26:48 i Hemma i Sverige,

Mitt i allt som händer hinner jag knappt mina intressen längre.
Det är så mycket med huset, jobben och jag är så trött! Jag har inte orken att varken laga mat eller baka just nu men idag tog jag tag i det. Min själ behöver matlagning och bakning :) Herregud, vad jag tycker det är roligt! Det är många som frågat mig varför jag inte utbildar mig inom mat och bak men jag tror helt ärligt att mitt intresse skulle svalnat om jag stått med det hela dagarna. Att få gå in i köket några timmar om dagen är min avslappning och där jag kan vara kreativ. 

Hur som haver. Efter förra sommaren med bär rekord har jag fortfarande några påsar i frysen. Det är dags att använda upp dom så man kan fylla på med nya. Hoppas vi får lika många bär denna gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela