Turkietblogg

Turkietblogg

Livet känns roligare

Publicerad 2015-01-30 06:11:11 i Hemma i Sverige,

Livet känns verkligen roligare nu när det börjar gå åt rätt håll.
Burak jobbar ju med, vilket gör att jag slipper jobba som en idiot nu. Vi kan börja planera vår framtid mer och mer. Det känns så spännande! Man minns det som igår när man var femton år gammal och man lovade sig själv att aldrig växa upp. Nu håller vi på att göra det, på riktigt. Det är roligt men också lite läskigt. Man trodde aldrig den dagen skulle komma bara :) Dock kommer jag nog aldrig växa upp i huvudet. Jag är lite flamsig och tramsig. 

Jag känner mig stoltare än tuppen för den här starka människan! Han fixar verkligen allt! Älskar dig <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-30 18:41:04

De är ju bra att flamsa och tramsa när de passar och såå himla kul. Skratta så man kiknar vad är bättre😂😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela