Turkietblogg

Turkietblogg

Vår, vår, vår....

Publicerad 2015-04-23 06:32:18 i Hemma i Sverige,

Tänk vilken skillnad solljus, lite mer värme, blommor och knoppar kan göra.
Man mår så mycket bättre och känner sig så mycket piggare. Det är knappt så man vill lägga sig på kvällarna. Bara njuta av ljuset. 
Jag har börjat nytt jobb för ett par veckor innan sommaren drar igång. Jag är hemvärd på en skola där jag har hand om städning och matserveringen. Det är  ett väldigt mysigt jobb fast stressigt när ungarna ska äta. Men de är så goa ändå! Det är bara min första vecka men jag ska nog trivas :) 

Kommentarer

Postat av: Nihal

Publicerad 2015-04-23 10:43:00

Har du tagit bilden? Vilket asgrym ställe!

Svar: Ja det är i skogen här hos oss :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela