Turkietblogg

Turkietblogg

Turkisk dans i vardagsrummet

Publicerad 2014-09-29 08:24:54 i Hemma i Sverige,

Igår stod Burak för lärandet av turkisk dans i vårt vardagsrum.
Mamma och pappa vill dansa på bröllopet i Adana men vet ej hur turkisk dans går till. Burak gjorde golvet rent i vardagsrummet och satte på Halay. Jag måste säga att jag är positivt överraskad över hur bra mamma och pappa faktiskt lärde sig haha! Det roligaste var att våra små hundar dansade med oss och ni som har mig på instagram såg hur det gick till igårkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela