Turkietblogg

Turkietblogg

Stort tomrum

Publicerad 2014-09-30 09:50:33 i Hemma i Sverige,

Igår kväll tog jag det största beslutet i mitt liv.
Jag beslutade att min gamle vän, Ebba, skulle få somna in. I 14 år har hon varit med oss och det har hänt mycket genom åren. En riktig familjehund och kämpe. Vi har alla ett hål i hjärtat och vi kommer alltid minnas denna fantastiska, underbara, gosiga och levnadsglada hund. Hon har haft ett värdigt liv och jag önskar hon kunde stannat för alltid. <3







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-30 17:47:51

Du var bara en flicka då. Tråkigt men man kan inte ha dem för evigt tyvärr!! När de gäller djur får man va osjälvisk. Var hon mycket dålig och led? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-30 17:47:52

Du var bara en flicka då. Tråkigt men man kan inte ha dem för evigt tyvärr!! När de gäller djur får man va osjälvisk. Var hon mycket dålig och led? Kram

Svar: Hon blev väldigt dålig de sista två dagarna och då har vi bestämt sedan innan att hon absolut inte ska få lida! Kram
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela