Turkietblogg

Turkietblogg

Så viktigt för mig!!

Publicerad 2014-09-29 10:21:11 i Hemma i Sverige,

Jag kan inte förstå!!
Detta är så jäkla viktigt för mig att jag blev döglad!! Jag hade mitt första matte 2b prov, grät som ett barn efter över hur jäkla svårt det var. Fick tillbaka mitt prov och jag fick E på det som är godkänt!! Ingen förstår vilken känsla det är att få godkänt på första försöket! Det har aldrig hänt mig!! Så mycket jag bölat alltså inför detta provet!

I och för sig är jag tillbaka på ruta ett för nu är det all frustration som ska ut innan nästa prov i november. Men ett steg avklarat och det är sån sjuk lättnad. Jag har känt mig som ett barn framför min lärare alltså. Hon har haft terapisnack med mig med tårarna brännande bakom mina ögon och på provet kunde hon förhindra att jag bröt samman genom att prata om annat för en minut. Hon såg direkt när det var på gång. 

Jag säger det igen, ingen förstår hur frustrerande det är .. Nu klarade jag tack och lov detta! Snälla, fortsätt nu på samma sätt!!

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2014-09-29 17:30:32

Jag förstår…och jag gråter också när jag bli arg/frustrerad.
STORT grattis, detta är en milstolpe för dig - nu kan du bara gå FRAMÅT!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela