Turkietblogg

Turkietblogg

Vårt bröllop del 2

Publicerad 2014-10-30 13:21:28 i Vårt bröllop,

 Nu kommer lite blandade bilder från själva festen.
Festen höll vi precis nedanför Buraks hus på gatan. Släkt och vänner var där, ca 250-300 pers skulle jag tro det var. Vi anlände med vår bil och direkt började vår sång att spelas "how long will I love you" med Ellie Goulding. Då var det bara jag och Burak som skulle dansa. Dansen efter fick vem som helst och sedan började vi med halay. Det var verkligen hur kul som helst och jag dansade i tre timmar. Jag var ganska slut efter det haha! 
 
Alla hade jätteroligt verkligen och det var så klart kul att träffa alla på en och samma gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2014-10-30 19:43:29

Muhtessem bir dugun ni är såå såå vackra hela byn var där för er skull ser det ut som... Jag grattulerar er verkligen vilka underbara bilder såå vacker ni är.. burak.da cook yakisikli gencimiz ve sende cok guzel . Din känning är underbar lika så din mammas verkligen fina klänningar. Var rädd om er och hälsa dina föräldrar de är fantastiska människor tycker jag,

De har ställt upp för din kärlek hela vägen fram, inte alla som skulle göra det. Berätta mer om maten vad bjöds det?? Vad åt ni vad tyckte dina föräldrar om allt det här underbara dagen .?

Postat av: anonym

Publicerad 2014-10-30 19:45:04

Muhtessem bir dugun ni är såå såå vackra hela byn var där för er skull ser det ut som... Jag grattulerar er verkligen vilka underbara bilder såå vacker ni är.. burak.da cook yakisikli gencimiz ve sende cok guzel . Din känning är underbar lika så din mammas verkligen fina klänningar. Var rädd om er och hälsa dina föräldrar de är fantastiska människor tycker jag,

De har ställt upp för din kärlek hela vägen fram, inte alla som skulle göra det. Berätta mer om maten vad bjöds det?? Vad åt ni vad tyckte dina föräldrar om allt det här underbara dagen .?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela