Turkietblogg

Turkietblogg

Min dag

Publicerad 2014-05-30 17:26:04 i Hemma i Sverige,

Har verkligen haft en underbar dag hemma!
Det var så längesen jag var ledig en hel dag.
Jag började med att tvätta våra 3 bilar efter allt mjöl från tallarna som fallit.
Efter det fortsatte jag packa och sedan solbadade jag lite.
Var med mamma och plockade liljekonvaljer hos en bekant och nu står grillen igång. 
Sommar i mitt hjärta alltså! Tråkigt är det dock att Burak får vänta med att njuta av den svenska sommaren.
Ända till nästa år verkar det som... :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela